|
      0W2S-08K
      Konfigurace nastavení pro software ke správě zařízení
      Shromažďování a správu různých informací o síťových zařízeních můžete zjednodušit tak, že do sítě implementujete software pro správu zařízení, například iW Management Console*. Informace o nastavení zařízení, adresáře a chybové protokoly atp. se získávají a distribuují prostřednictvím serverového počítače. Je-li zařízení zapojeno do takové sítě, aplikace pro správu zařízení vyhledá zařízení v síti pomocí protokolů, jako je SLP (Service Location Protocol), s cílem získat ze zařízení informace. V této části je uveden popis postupů pro nastavení SLP a nastavení komunikace mezi zařízením a doplňky pro aplikaci iW Management Console. Tato nastavení lze provést pomocí Vzdáleného uživatelského rozhraní.
      * Další informace o aplikaci iW Management Console získáte od místního autorizovaného prodejce produktů Canon.
      Použití doplňků aplikace iW Management Console
      Aby bylo možné komunikovat s doplňkem iW Management Console, je třeba povolit vyhrazené nastavení a nastavení protokolu SNMP (SNMP v1 nebo SNMP v3).
      Konfigurace komunikace SLP se softwarem pro správu zařízení
      1
      Spusťte Vzdálené uživatelské rozhraní a přihlaste se v Režimu správce systému. Spuštění Vzdáleného uživatelského rozhraní
      2
      Klikněte na tlačítko [Nastavení/Uložení].
      3
      Klikněte na položku [Nastavení sítě]  [Nastavení TCP/IP].
      4
      Zadejte nastavení protokolu SLP.
      Zadání vícesměrového zjišťování zařízení
      Upozornění softwaru pro správu zařízení na stav zařízení
      5
      Restartujte zařízení.
      Vypněte zařízení, počkejte nejméně 10 sekund a opět jej zapněte.
      Konfigurace nastavení pro doplňky aplikace iW Management Console
      Můžete zadat nastavení, které povolí komunikaci mezi zařízením a následujícími doplňky pro správu adresáře a hodnot nastavení zařízení.
      Správa adresáře pomocí řešení iW Management Console,
      Správa konfigurace zařízení iW Management Console,
      1
      Spusťte Vzdálené uživatelské rozhraní a přihlaste se v Režimu správce systému. Spuštění Vzdáleného uživatelského rozhraní
      2
      Klikněte na tlačítko [Nastavení/Uložení].
      3
      Klikněte na položku [Nastavení sítě]  [Nastavení pro správu nastavení zařízení].
      4
      Klikněte na tlačítko [Editovat].
      5
      Vyberte možnost [Použít správu nastavení zařízení]  [OK].