Můžete zkontrolovat výpisy faxů a e-mailů/i-faxů týkající se odeslaných dokumentů a také výpisy naskenovaných dokumentů uložených do sdílené složky nebo na server FTP a hlášení o výsledku VYS. Hlášení lze vytisknout vždy po dokončení přenosu nebo ve chvíli, kdy dojde k chybě.
<Nabídka>

<Výstup hlášení>

<Nastavení hlášení>

<Hlášení o výsledku fax. VYS.> nebo <Hlášení o výsledku VYS. e-mailu/I-faxu/souboru>

Vyberete nastavení tisku


<Vypnuto>
Vyberte, pokud nechcete hlášení o výsledku VYS. tisknout automaticky.

<Zapnuto>
Vyberte, pokud chcete hlášení o výsledku VYS. vytisknout po každém odeslání dokumentu.

<Jen dojde-li k chybě>
Vyberte, pokud chcete hlášení o výsledku VYS. vytisknout pouze, dojde-li k chybě.
Příklad: Odesílání faxu (MF419x / MF416dw)
Příklad: Skenování do e-mailu, i-faxu, sdílené složky nebo na server FTP

Výsledek
Text „OK“ značí, že přenos proběhl úspěšně, „NG“ a trojmístné číslo (chybový kód) by značilo, že přenos selhal (
Pokud se zobrazí chybový kód).

ID oddělení
Je-li aktivována funkce Správa ID oddělení, zobrazí se ID oddělení.

Odesláno/Chyba
Pokud se hlášení o výsledku VYS. týká e-mailu, pak se výsledky vztahují na přenos mezi zařízením a poštovním serverem, ne mezi zařízením a adresou místa určení. I když se přenos nezdaří, třímístní kód chyby se nevytiskne. Chcete-li zkontrolovat kód chyby, vytiskněte hlášení správy komunikace (
Hlášení správy komunikace).
|
Chcete-li v hlášení vytisknout pouze část seznamu odfaxovaných dokumentů
Pokud vyberete možnost <Zapnuto> nebo <Jen dojde-li k chybě>, může být do hlášení zahrnuta část faxovaného dokumentu. Vyberte pro možnost <Zahrnout obraz VYS.> nastavení <Zapnuto>.
Příklad:
|