Pokud se zobrazí chybový kód
Pokud se vyskytne chyba, například když tisk neprobíhá úspěšně nebo není možné odesílat nebo přijímat faxy a naskenované dokumenty, příslušný chybový kód se zobrazí v hlášení nebo na obrazovce <Výpis úloh> ve formátu trojmístného čísla. Dále je uveden popis příčin a řešení náležející k jednotlivým chybovým kódům. Postup tisku chybového hlášení a popis informací v hlášení naleznete v části
Tisk hlášení a seznamů.
#001

V podavači se zachytil dokument.
#003

Fax nebylo možné odeslat nebo přijmout z důvodu velkého objemu dat.
Při příjmu faxu: Požádejte odesílatele, aby dokument rozdělil na několik částí nebo aby před odesláním snížil rozlišení.
#005

Fax nemohl být odeslán, protože zařízení pro příjem faxu na straně příjemce neodpovědělo do 35 sekund.
Fax se nemusí odeslat, protože je přijímací zařízení vypnuto nebo je linka obsazena. Požádejte příjemce o kontrolu stavu zařízení. Pokud odesíláte faxy do zahraničí, vložte do faxového čísla prodlevu.
Odesílání faxů (MF419x / MF416dw)
#012

Fax nemohl být odeslán, protože v zařízení příjemce došel papír.
Požádejte příjemce, aby doplnil papír.
#018

Fax nemohl být odeslán, protože zařízení příjemce neodpovědělo z důvodu obsazené linky nebo z jiných důvodů.
Fax se nemusí odeslat, protože je přijímací zařízení vypnuto nebo je linka obsazena. Požádejte příjemce o kontrolu stavu zařízení. Pokud odesíláte faxy do zahraničí, vložte do faxového čísla prodlevu.
Odesílání faxů (MF419x / MF416dw)
#022

Odeslání faxu z počítače je zakázáno.
Fax nemohl být přesměrován, protože zadané místo určení bylo odstraněno z adresáře.
#037

Paměť je plná.
Pokud je úloha pro odeslání nebo tisk ve frontě, vyčkejte na její dokončení.
Pokud odesíláte mnohastránkový dokument, rozdělte ho na několik částí.
#099

Operace tisku, odeslání nebo příjmu byla zrušena.
Pokud zrušíte nějakou operaci, zobrazí se tento chybový kód. Nejedná se o nic mimořádného. Dokumenty můžete podle potřeby vytisknout, odeslat nebo přijmout znovu.
#401

Naskenovaný dokument nebylo možné uložit do paměťového zařízení USB z důvodu nedostatku paměti.
#406

Naskenovaný dokument nebylo možné uložit do paměťového zařízení USB z důvodu chyby.
Snižte počet dokumentů, které chcete skenovat.
#408

Čtení se nezdařilo, protože paměťové médium bylo během této operace odebráno.
Připojené paměťové médium používá nepodporovaný formát.
#701

Ověření se nezdařilo, protože při aktivaci správy ID oddělení nebylo zadáno správné ID oddělení nebo kód PIN.
Zadejte správné ID oddělení a kód PIN.
Uživatel se pokusil pokračovat v činnosti bez zadání správného ID oddělení, ačkoli předtím byly prostřednictvím správy ID oddělení zakázány úlohy s neznámým ID (funkce umožňující činnost bez zadání ID oddělení).
#703

Data nebylo možné zapsat, protože místo v paměti vyhrazené pro obrázky bylo během odesílání e-mailu/i-faxu nebo ukládání dat do sdílené složky/na server FTP zaplněno.
Pokud ve frontě čeká na odeslání jiný dokument, počkejte na dokončení jeho odeslání a poté zkuste váš dokument odeslat znovu.
Rozdělte dokument před odesláním na několik částí.
Odstraňte dokumenty uložené v paměti.
Vypněte zařízení, počkejte nejméně 10 sekund a opět jej zapněte.
#751

Server FTP není spuštěný nebo bylo přerušeno síťové připojení.
(Neúspěšné připojení k místu určení může být způsobeno selháním spojení kdekoli na trase.)
Zkontrolujte místo určení.
IP adresa není nastavená správně.
#752

Nebylo možné odeslat/přijmout e-mail/i-fax z důvodu nesprávného nastavení názvu serveru SMTP.
Nebylo možné odeslat/přijmout e-mail/i-fax z důvodu nesprávného nastavení názvu domény.
Nebylo možné odeslat/přijmout e-mail/i-fax z důvodu nesprávného připojení zařízení k síti.
#753

Naskenovaná data nebylo možné odeslat/přijmout v e-mailu nebo i-faxu nebo je uložit do sdílené složky nebo na server FTP, protože je odpojen kabel sítě LAN.
#755

Naskenovaná data nebylo možné odeslat v e-mailu nebo i-faxu nebo je uložit do sdílené složky nebo na server FTP, protože komunikace TCP/IP nefungovala správně.
Není nastavena IP adresa.
Zařízení nemůže komunikovat s dalšími zařízeními v síti ihned po svém spuštění, protože je v zařízení nastavena doba čekání na spuštění síťové komunikace.
Zařízení nemůže začít komunikovat ihned po zapnutí. Po zapnutí zařízení vyčkejte, dokud neuběhne doba stanovená v položce <Doba čekání na připojení při spuštění>, a poté se znovu pokuste o odeslání.
Nastavení čekací doby před připojením k síti
#766

Skončila platnost certifikátu použitého k odesílání podepsaného dokumentu PDF.
Certifikát aktualizujte nebo použijte platný certifikát.
#801

Při komunikaci se serverem SMTP během odesílání e-mailu/i-faxu vypršel na serveru časový limit.
Zkontrolujte, zda server SMTP funguje v síti správně.
Při komunikaci se serverem SMTP vrátil server chybu.
Zkontrolujte, zda je server SMTP nastaven správně.
Místo určení není nastaveno správně.
Zkontrolujte, zda je místo určení nastaveno správně.
Při ukládání naskenovaného dokumentu do sdílené složky došlo na straně sdílené složky k chybě.
Zkontrolujte, zda sdílená složka i počítač, ve kterém je tato složka uložena, fungují správně.
Při odesílání dat do sdílené složky byl zadán nesprávný název složky.
Zkontrolujte nastavení místa určení.
#802

Název serveru SMTP/POP3/FTP není zadán správně.
#804

Nejsou udělena žádná přístupová oprávnění pro přístup do sdílené složky/server FTP.
Udělte odesílajícímu uživateli (uživatelské jméno uložené v místě určení) oprávnění zapisovat do složky pro ukládání. Podrobnosti získáte od správce sítě.
Při ukládání dat do sdílené složky/na server FTP byl zadán nesprávný název složky.
Zkontrolujte nastavení místa určení.
#806

Při ukládání dat do sdílené složky/na server FTP bylo zadáno chybné uživatelské jméno nebo heslo.
Při odesílání e-mailu/i-faxu bylo zadáno nesprávné místo určení.
Zadejte správnou e-mailovou adresu a odešlete zprávu znovu. Pokud bylo místo určení zadáno výběrem z míst uložených v adresáři, zkontrolujte, zda je e-mailová adresa správná.
Ukládání do adresáře
#808

Na serveru FTP vypršel časový limit nebo došlo k chybě.
#810

Při komunikaci se serverem POP3 během odesílání či přijímání e-mailu/i-faxu vrátil server chybu.
Zkontrolujte, zda je server POP3 nastaven správně.
Zkontrolujte, zda poštovní server a síť fungují normálně. Další informace získáte od správce sítě.
#813

Přihlašovací jméno nebo heslo pro server POP3 není nastaveno správně.
Správně zadejte přihlašovací jméno nebo heslo pro server POP3.
#818

Přijatá data jsou ve formátu souboru, který tiskárna nedokáže vytisknout.
Kontaktujte druhou stranu a požádejte ji, aby data odeslala znovu, avšak v jiném formátu souboru.
#819

Přijatá data nejsou podporována (nesprávné údaje MIME).
Kontaktujte druhou stranu a požádejte ji, aby zkontrolovala nastavení a poté odeslala data znovu.
#820

Přijatá data nejsou podporována (nesprávné údaje BASE64 nebo uuencode).
Kontaktujte druhou stranu a požádejte ji, aby zkontrolovala nastavení a poté odeslala data znovu.
#821

Přijatá data nejsou podporována (došlo k chybě analýzy souboru TIFF).
Kontaktujte druhou stranu a požádejte ji, aby zkontrolovala nastavení a poté odeslala data znovu.
#822

Soubor v paměťovém zařízení USB se nepodařilo vytisknout, protože formát souboru není podporován.
#827

Přijatá data nejsou podporována (obsahují nepodporované údaje MIME).
Kontaktujte druhou stranu a požádejte ji, aby zkontrolovala nastavení a poté odeslala data znovu.
#829

Přijatá data přesahují maximální velikost, kterou lze přijmout.
Při přijetí faxu zařízení odstraní data od strany 1 000 výše a prvních 999 stran buď vytiskne, nebo je uchová v paměti. Požádejte odesílatele, aby znovu odeslat stranu 1 000 a všechny následující stránky.
Při příjmu i-faxu zařízení nemůže přijmout e-mail, pokud jeho velikost překračuje 24 MB. Požádejte odesílatele, aby snížil velikost e-mailu pod 24 MB, a zkuste odeslat znovu.
#839

Uživatelské jméno a heslo použité pro ověřování SMTP není zadáno správně.
#841

Při odesílání e-mailu/i-faxu nebyl nalezen obecný šifrovací algoritmus pro poštovní server.
Přidejte do nastavení poštovního serveru obecný šifrovací algoritmus.
Během procesu ověření certifikátu serveru TLS pro komunikaci se serverem SMTP došlo k chybě ověření.
Zkontrolujte platnost certifikátu serveru TLS použitého na straně serveru SMTP.
Zkontrolujte, zda certifikát serveru TLS, není certifikát podepsaný svým držitelem (self-signed certificate).
#844

Při odesílání e-mailu s ověřováním POP před SMTP došlo během šifrované komunikace TLS se serverem POP3 k chybě.
Na serveru POP3 zkontrolujte nastavení šifrované komunikace TLS.
Během procesu ověření certifikátu serveru TLS pro komunikaci se serverem POP3 došlo k chybě ověření.
Zkontrolujte platnost certifikátu serveru TLS použitého na straně serveru POP3.
Zkontrolujte, zda certifikát serveru TLS, není certifikát podepsaný svým držitelem (self-signed certificate).
#846

E-mail nebo i-fax nemohl být odeslán z důvodu chyby při ověřování serveru POP.
#852

Zařízení se z nějakého důvodu vypíná.
Zkontrolujte, zda je zástrčka pevně zasunuta v zásuvce.
#853

Dokument nebylo možné vytisknout, protože objem dat je vyšší, než jaký dokáže zařízení zpracovat.
Zařízení nemusí být schopno vytisknout dokumenty s mnoha stránkami. Snižte počet stran na jednu tiskovou úlohu nebo tiskněte, když ve frontě není žádná tisková úloha a neprobíhá tisk žádného dokumentu. Pokud stále není možné dokument vytisknout, zkontrolujte, zda nejsou poškozena data.
Tisk byl zrušen z počítače.
Pokud zrušíte nějakou operaci při odesílání tiskových dat z počítače do zařízení, zobrazí se tento chybový kód. Nejedná se o nic mimořádného. Podle potřeby tisk zopakujte.
Nevytištěný zabezpečený dokument byl odstraněn.
Pokud není dokument k zabezpečenému tisku vytištěn během určené doby (výchozí nastavení je 30 minut), je po jejím uplynutí odstraněn z paměti. Odešlete zabezpečený dokument znovu a vytiskněte ho během určené doby.
Tisk pomocí zabezpečeného tisku
Uživatel se pokusil o spuštění úlohy zabezpečeného tisku, když byl zabezpečený tisk zakázán.
Pokud je možnost <Nastavení zabezpečení tisku> nastavena na hodnotu <Vypnuto>, , nelze zabezpečený tisk používat. Nastavte možnost <Zapnuto> a opakujte tisk.
Tisk pomocí zabezpečeného tisku
Pokusili jste se vytisknout soubor, který je poškozený nebo není podporovaný.
Soubory PDF chráněné heslem nelze tisknout.
#861

Dokument nebylo možné vytisknout, protože použitý ovladač tiskárny není určen pro použití s tímto zařízením.
Použijte ovladač určený pro toto zařízení a znovu spusťte tisk.
Tisk dokumentu
Dokument nebylo možné vytisknout z důvodu poškození jeho dat.
Zkontrolujte, zda nejsou poškozena data dokumentu.
#863

Při tisku z počítače došlo k chybě.
Vypněte zařízení, počkejte nejméně 10 sekund a opět jej zapněte. Po restartování tisk opakujte.
#995

Dokument, který čeká na odeslání, byl zrušen.
Podle potřeby odešlete dokument znovu.