Problémy s kopírováním/tiskem
Nelze tisknout.
Můžete vytisknout testovací stránku Windows? Pokud můžete vytisknout testovací stránku Windows, není problém v zařízení ani s ovladačem tiskárny. Zkontrolujte nastavení tisku ve vaší aplikaci.
Tisk zkušební stránky v systému Windows
Pokud testovací stránku vytisknout nemůžete, zkontrolujte následující položky podle prostředí, které používáte.
Připojení bezdrátové sítě LAN
Pokud je připojení špatné, proveďte následující kroky.
Změňte kanál vašeho bezdrátového směrovače sítě LAN. Pokud máte více než jeden směrovač, nastavte kanály tak, aby jich bylo minimálně pět oddělených.
Pokud můžete změnit výstupní výkon vysílání směrovače bezdrátové sítě LAN, zvyšte ho.
Když resetujete nastavení pro připojení k bezdrátové síti LAN
Jako směrovač bezdrátové sítě LAN vyberte směrovač se SSID, k němuž je připojen počítač.
Deaktivujte zabezpečovací software i další rezidentní software.
Znovu nainstalujte ovladač tiskárny a to v souladu s MF Driver Installation Guide (Příručka instalace ovladače MF).
Můžete tisknout z jiných počítačů v dané síti? Pokud ne, spojte se s místním autorizovaným prodejcem Canon nebo s linkou pomoci společnosti Canon.
Připojení kabelové sítě LAN
Deaktivujte zabezpečovací software i další rezidentní software.
Znovu nainstalujte ovladač tiskárny a to v souladu s MF Driver Installation Guide (Příručka instalace ovladače MF).
Můžete tisknout z jiných počítačů v dané síti? Pokud ne, spojte se s místním autorizovaným prodejcem Canon nebo s linkou pomoci společnosti Canon.
Připojení USB
Vybrali jste správný port? Pokud nelze použít žádný port nebo si nejste jistí, nainstalujte znovu ovladač tiskárny podle pokynů v MF Driver Installation Guide (Příručka instalace ovladače MF). Když opětovně instalujete ovladač tiskárny, správný port se vytvoří automaticky.
Zkontrolujte port tiskárny
Deaktivujte zabezpečovací software i další rezidentní software.
Připojte se k jinému portu USB na počítači.
Můžete tisknout z připojení USB na jiném počítači? Pokud ne, spojte se s místním autorizovaným prodejcem Canon nebo s linkou pomoci společnosti Canon.
Přes tiskový server
Deaktivujte zabezpečovací software i další rezidentní software.
Znovu nainstalujte ovladač tiskárny a to v souladu s MF Driver Installation Guide (Příručka instalace ovladače MF).
Můžete tisknout z jiných počítačů přes tiskový server? Pokud ne, spojte se s místním autorizovaným prodejcem Canon nebo s linkou pomoci společnosti Canon.
Tisk se jeví pomalý.*
|
* Se snižujícím se volným místem v paměti se snižuje také rychlost zpracování zařízení stejně jako rychlost počítače. Nedošlo k ničemu mimořádnému.
|
Trvá dlouhou dobu než se tisk zahájí.
Tiskli jste na úzký papír? o tisku na úzký papír se zařízení možná musí zchladit, aby se zachovala kvalita tisku. Proto může určitou chvíli trvat, než se provede další tisková úloha. Počkejte, dokud zařízení není připraveno k tisku. Tisk se obnoví, když teplota uvnitř zařízení klesne.
Vytiskne se prázdná stránka (nic na ní není).
Odstranili jste těsnící pásku, když jste vkládali tonerovou kazetu? Pokud jste ji neodstranili, vyjměte tonerovou kazetu, odstraňte těsnicí pásku a tonerovou kazetu vložte zpět.
Postup výměny tonerových kazet