|
      0YU6-0C3
      Problémy s kopírováním/tiskem
      Informace naleznete také v části Obecné problémy.
      Výsledky tisku/kopírování nejsou uspokojivé. Papír se mačká nebo kroutí. Když se nedaří uspokojivě tisknout
      Nelze tisknout.
      Můžete vytisknout testovací stránku Windows? Pokud můžete vytisknout testovací stránku Windows, není problém v zařízení ani s ovladačem tiskárny. Zkontrolujte nastavení tisku ve vaší aplikaci.
      Tisk zkušební stránky v systému Windows
      Pokud testovací stránku vytisknout nemůžete, zkontrolujte následující položky podle prostředí, které používáte.
       Připojení bezdrátové sítě LAN
       Připojení kabelové sítě LAN
       Připojení USB
       Přes tiskový server
      Tisk se jeví pomalý.*
      Pokud zabezpečený tisk nepoužíváte, doporučujeme tuto funkci zakázat.
      Změna doby platnosti zabezpečených dokumentů
       
      Se snižujícím se volným místem v paměti se snižuje také rychlost zpracování zařízení stejně jako rychlost počítače. Nedošlo k ničemu mimořádnému.
      Nelze tisknout pomocí služby Google Cloud Print. Použití služby Google Cloud Print
      Trvá dlouhou dobu než se tisk zahájí.
      Tiskli jste na úzký papír? o tisku na úzký papír se zařízení možná musí zchladit, aby se zachovala kvalita tisku. Proto může určitou chvíli trvat, než se provede další tisková úloha. Počkejte, dokud zařízení není připraveno k tisku. Tisk se obnoví, když teplota uvnitř zařízení klesne.
      Vytiskne se prázdná stránka (nic na ní není).
      Odstranili jste těsnící pásku, když jste vkládali tonerovou kazetu? Pokud jste ji neodstranili, vyjměte tonerovou kazetu, odstraňte těsnicí pásku a tonerovou kazetu vložte zpět.
      Postup výměny tonerových kazet