|
      0YU6-080
      Konfigurace nastavení komunikace pomocí e-mailů/i-faxů
      Ke konfiguraci podrobných nastavení odesílání a příjmu, například nastavení pro použití zařízení k odesílání a příjmu i-faxů, nastavení ověřování POP a šifrování komunikace před odesláním e-mailů nebo i-faxů, použijte Vzdálené uživatelské rozhraní. Informace o požadovaných nastaveních získáte od poskytovatele připojení nebo správce sítě.
      1
      Spusťte Vzdálené uživatelské rozhraní a přihlaste se v Režimu správce systému. Spuštění Vzdáleného uživatelského rozhraní
      2
      Klikněte na tlačítko [Nastavení/Uložení].
      3
      Klikněte na položku [Nastavení sítě]  [Nastavení e-mailu/I-faxu].
      4
      Klikněte na tlačítko [Editovat].
      5
      Zadejte požadovaná nastavení.
      [Server SMTP]
      Zadejte až 48 alfanumerických znaků pro název serveru SMTP (nebo IP adresu) k odesílání a příjmu e-mailů a i-faxů.
      [E-mailová adresa]
      Zadejte e-mailovou adresu, kterou chcete pro zařízení používat, o délce maximálně 120 znaků.
      [Server POP]
      Zadejte až 48 alfanumerických znaků pro název serveru SMTP (nebo IP adresu) k odesílání a příjmu e-mailů a i-faxů.
      [Uživatelské jméno]
      Zadejte až 64 alfanumerických znaků pro uživatelské jméno určeného e-mailového účtu, jestliže je používán server POP3.
      [Nastavit/Změnit heslo]
      Je-li používán server POP3 a chcete nastavit nebo změnit heslo, zaškrtněte toto políčko a do pole [Heslo] zadejte až 32 alfanumerických znaků.
      Zadání nastavení pro příjem i-faxů
      Konfigurace ověřování Pop před odesláním
      Ověřování POP před SMTP zabraňuje neoprávněným uživatelům v používání e-mailů a i-faxů ověřováním uživatelů na serveru POP3.
      Konfigurace ověřování SMTP
      Pokud nakonfigurujete ověřování SMTP (SMTP AUTH), provádí se při odesílání e-mailů či i-faxů identifikace uživatele podle uživatelského jména a hesla.
      Konfigurace šifrované komunikace
      Můžete nakonfigurovat šifrování komunikace na serveru SMTP nebo POP3.
      6
      Klikněte na tlačítko [OK].
      7
      Restartujte zařízení.
      Vypněte zařízení, počkejte nejméně 10 sekund a opět jej zapněte.
      V závislosti na síti, kterou používáte, může být nutné změnit nastavení portu SMTP nebo POP3 (Změna čísel portů). Další informace o nastavení získáte od poskytovatele internetových služeb nebo správce sítě.