Pokud se zobrazí chybová zpráva
Pokud nemůžete odesílat fax nebo je plná paměť, případně pokud se vyskytnou provozní problémy, na displeji se zobrazí zpráva. Podrobné informace o jednotlivých zprávách naleznete v následujícím seznamu.
Nelze analyzovat certifikát ověřovacího serveru.

Certifikát ověřovacího serveru může být neplatný nebo ve formátu, který tiskárna nepodporuje.
Nelze změnit typ místa určení pro místa určení uložená ve skupině.

Vybrané místo určení nelze upravit, protože je uloženo do skupinové volby.
Chcete-li změnit typ místa určení, které je uloženo do skupinové volby, nejprve odstraňte uložené místo určení uložené ze skupinové volby. Poté změňte místo určení a znovu jej uložte do skupinové volby.
Nelze vyhledat přístupový bod.

Po pokusu o automatické nastavení pomocí funkce WPS není možné bezdrátový směrovač po určitou dobu detekovat.
Identifikátor SSID i síťový klíč bezdrátového směrovače byly zadány ručně, ale zadání bylo chybné.
Bezdrátový směrovač nemusí být možné detekovat z důvodu problémů s nastavením sítě, ke které se pokouší připojit.
Pokud problém stále přetrvává, zkontrolujte nastavení zabezpečení bezdrátového směrovače.
Nelze tisknout data PŘ.

Přijaté dokumenty nelze tisknout kvůli určité situaci.
Zkontrolujte, zda došlo k některé z následujících situací. Pokud se na displeji objeví zprávy obsahující příčiny a řešení, přečtěte si jejich obsah.
Je otevřen kryt.
Není vložen žádný papír.
Došlo k zachycení papíru nebo dokumentu.
Tonerová kazeta je prázdná.
Došlo k chybě.
Nelze přijmout fax. Zkontrolujte u odesílatele, zda byl fax odeslán správně.

Přístroj příjemce neodpověděl do 35 sekund.
Nelze odeslat, protože je zadáno více než jedno místo určení.

Odeslání faxu do více míst určení není povoleno.
Nelze zadat skupinu.

Skupinovou volbu jste zadali jako místo určení po klepnutí na tlačítko <Zavěšení>.
Jakmile však klepnete na tlačítko <Zavěšení>, nelze již zadat místa určení do skupinové volby. Klepněte na tlačítko <Konec> na obrazovce <Zadejte místo určení.> a zadejte místa určení, kam chcete faxové dokumenty odeslat, ale neklepejte na tlačítko <Zavěšení>.
Google Cloud Print nelze použ. Chyba ověření serveru.

Služba Cloud Print nemohla provést ověření na serveru nebo nebylo možné získat informace pro uložení.
Google Cloud Print nelze použ. Chyba komunik. se serverem.

Tisk ve službě Cloud není k dispozici, protože došlo k chybě.
Port, který se používá pro tisk službu Cloud, může být blokován branou firewall nebo jiným prostředkem zabezpečení. Pomocí počítače zkontrolujte dostupnost portu 5222.
Používá-li se v síti server proxy, zkontrolujte, zda jsou nastavení serveru proxy na zařízení a serveru správná. Podrobnosti získáte od správce sítě.
Nastavení serveru proxy
Nelze použít tato nastavení. Odesílání na zadané místo určení není povoleno.

Zařízení je nastavené tak, aby aktuálně přihlášený uživatel nemohl odesílat data na adresy uložené ve vybrané položce <Oblíbená nastavení>.
Chyba při komunikaci s kaz. Na používání jiných kazet než Canon se nevztahuje záruka. Zbývající množství inkoustu v kazetě se nezobrazí správně.

Tonerová kazeta je nesprávně nainstalovaná nebo je vadná.
Nainstalujte tuto tonerovou kazetu znovu. Pokud opětovná instalace tonerové kazety danou chybovou zprávu neodstraní, tonerová kazeta může být vadná. Kontaktujte prodejce, u kterého jste tonerovou kazetu zakoupili, nebo středisko péče o zákazníky společnosti Canon.
Postup výměny tonerových kazet
Používaná tonerová kazeta nemusí být originálním produktem Canon.
Tonerové kazety nahrazujte pouze originálními tonerovými kazetami Canon.
Spotřební materiál
Kazeta dosáhla konce životn. Doporučujeme výměnu.

Přiblížil se konec životnosti tonerové kazety.
Změňte ověřovací heslo.

Skončila platnost hesla.
Nastavte nové heslo.
Zkontrolujte nastavení ověření.

Způsob ověřování nastavený v zařízení se neshoduje se způsobem ověřování nastaveným na serveru RADIUS.
Zkontrolujte, zda je v zařízení a na serveru RADIUS nastavený stejný způsob ověřování. V případě neshody nastavte správný způsob ověřování.
Konfigurace ověřování IEEE 802.1X
Připojení selhalo. Zkontrolujte nastavení PSK.

Síťový klíč (PSK) bezdrátového směrovače, který má být připojen, není v zařízení správně nastaven.
Kopírování je omezené.

V rámci správy ID oddělení je kopírování zakázáno.
Nelze se připojit pomocí režimu přístupového bodu.

Připojení v režimu přístupového bodu selhalo kvůli chybě.
Nelze se připojit pomocí bezdrátové sítě LAN.

Bezdrátová komunikace LAN selhala kvůli chybě.
Chvíli počkejte a nastavte znovu. Pokud stále nemůžete zajistit připojení, vypněte zařízení a pak je restartujte.
Nelze se připojit pomocí bezdrátové sítě LAN. Vypněte a zapněte hlavní napájení a pak nastavení znovu upravte.

Připojení selhalo, protože během nastavování připojení k bezdrátové síti LAN došlo k chybě.
Restartujte zařízení a zopakujte nastavení.
Pokud problém přetrvává i po kontrole bezdrátového připojení LAN, zkontrolujte nastavení zabezpečení bezdrátového směrovače.
Nelze se připojit prostřednictvím WPS. Chvíli počkejte a pak nastavení znovu upravte.

Po pokusu o automatické nastavení pomocí funkce WPS došlo při pokusu o připojení k chybě.
Chvíli počkejte a zkuste to znovu. Pokud problém přetrvává, zkontrolujte, zda bezdrátový směrovač podporuje funkci WPS.
Funkce WPS je podporována:
Zkontrolujte, zda je přístroj správně nainstalován a připraven na připojení k síti.
Problémy s instalací nebo nastavením
Funkce WPS není podporována:
Nastavte použití jiného způsobu.
Připojení k bezdrátové síti LAN
Nelze se připojit. Bylo dosaženo maximálního počtu zařízení, která se mohou připojit k přístupovému bodu.

Zařízení se pokusilo připojit ke směrovači bezdrátové sítě LAN, ke kterému již byl připojen maximální počet zařízení.
Snižte počet zařízení (klientů) připojených ke směrovači bezdrátové sítě LAN. Informace o maximálním počtu připojených zařízení najdete v pokynech k použití směrovače bezdrátové sítě LAN, případně kontaktujte výrobce.
Nezjištěno žádné připojení bezdrátového zařízení.

Ve vymezeném čase se nepodařilo detekovat žádná mobilní zařízení.
Čištění nebylo možné provést.

Během čištění došlo k zachycení papíru.
Zbývající množství toneru v kazetách požadované pro čištění fixační jednotky není dostatečné.
Čištění vyžaduje dostatečné množství toneru v kazetách. Vyměňte požadovanou tonerovou kazetu a čištění zopakujte.
Výměna tonerových kazet
Korekci nebylo možné provést.

V zásuvce na papír není vložen správný papír, který je vyžadován pro opravu.
Seřizovací obraz, který je k opravě potřeba, není na kopírovací desku umístěn správně.
Během opravy došlo k zachycení papíru.
Zbývající množství toneru v kazetách požadované pro korekci není dostatečné.
Korekce vyžadují dostatečné množství toneru v kazetách. Vyměňte požadovanou tonerovou kazetu a korekci zopakujte.
Výměna tonerových kazet
Ověření otevřeného systému není možné. Zkontrolujte nastavení WEP.

Metoda ověřování zařízení je nastavena na možnost <Otevřený systém>, ale pro bezdrátový směrovač je nastavena možnost „Sdílený klíč“.
Adresa MAC zařízení byla odmítnuta, protože je bezdrátový směrovač nastaven na filtrování adres MAC.
Nastavte bezdrátový směrovač tak, aby povolil adresu MAC zařízení i počítače. Další informace o postupu nastavení naleznete v příručce dodané se síťovými zařízeními nebo je získáte od výrobce. Chcete-li zkontrolovat adresu MAC zařízení, vyberte <Nabídka>

<Nastavení sítě>

<Nastavení bezdrátové sítě LAN>

<Informace o připojení>.
Zobrazení adresy MAC pro kabelovou síť LAN
Ověření sdíleného klíče není možné. Zkontrolujte nastavení WEP.

Síťový klíč (klíč WEP) bezdrátového směrovače, který má být připojen, není v zařízení správně nastaven.
Metoda ověřování zařízení je nastavena na možnost <Sdílený klíč>, ale pro bezdrátový směrovač je nastavena na možnost „Otevřený systém“.
Změňte v bezdrátovém směrovači metodu ověřování WEP na možnost „Sdílený klíč“ a pokuste se znovu o připojení. Další informace o způsobu změny metody naleznete v příručce dodané se síťovými zařízeními nebo je získáte od výrobce.
Přímé připojení ukončeno.

Spojení mezi zařízením a mobilním aparátem bylo ukončeno.
Faxování je omezené.

V rámci správy ID oddělení je faxování zakázáno.
Vložte tonerovou kazetu.

Kazeta s tonerem není správně vložena.
Paměť plná. Zkontrol. info o chybě pomocí tl.Monitor stavu.

Paměť se zaplnila tiskovými daty, která nemohla být vytištěna z důvodu chyby.
Zrušte tisk dokumentů s chybami nebo je vytiskněte klepnutím na <Přeskoč. chybu> na obrazovce se stavem tiskové úlohy.
Zrušení tisku
Tisk z paměťového média je omezen.

Funkce pro tisk souborů z paměťového zařízení USB je zakázána.
Žádný papír

Do zásuvky na papír nebo víceúčelové přihrádky není vložen papír.
Není vložen papír, na který by bylo možné vytisknout hlášení nebo seznamy.
Není vložen papír, na který mohou být vytištěny přijaté dokumenty.
Vytisknete-li přijaté dokumenty na papír jiné velikosti než A4 nebo Letter, mohou chybět některé části obrazu nebo může být obraz rozdělen a vytištěn na několik listů.
Žádná odpověď z místa určení.

Může být odpojený síťový kabel nebo mohl vzniknout problém na straně přepínače.
Zkontrolujte stav síťových kabelů a přepínačů.
Žádná odezva od hostitele.

Zařízení není správně připojeno k síti.
Zkontrolujte nastavení zařízení a sítě a pokuste se znovu o připojení.
Připojení k síti
Zachycený papír.

Došlo k zachycení papíru.
Neshoda vel. papíru a nastav.

Velikost papíru nastavená na ovládacím panelu neodpovídá velikosti vloženého papíru.
V nabídce <Nastavení papíru> nastavte velikost papíru podle papíru, který je aktuálně vložen.
Pokud chcete použít vložený papír
Změňte nastavení položky <Nastavení papíru> tak, aby odpovídalo velikosti vloženého papíru.
Zadání velikosti a typu papíru
Pokud tisknete z počítače, zkontrolujte, zda nastavení velikosti papíru v ovladači tiskárny odpovídá velikosti vloženého papíru.
Vložení papíru bez změny nastavení
Vložte papír o velikosti nastavené v položce <Nastavení papíru>.
Vkládání papíru
Zkontrolujte, zda jsou vodítka papíru v zásuvce na papír nastavená ve správné poloze.
Vkládání papíru
Připravte kazetu.

Blíží se čas výměny tonerové kazety.
|
Pokud právě kopírujete nebo tisknete, můžete pokračovat v práci.
Pokud zařízení přijímá fax nebo je nastaven automatický výstup hlášení, pak se přijaté faxy a hlášení místo vytištění uloží do paměti zařízení, neboť by tištěný výstup mohl být málo výrazný. Pokud chcete pokračovat v tisku, i když v tonerových kazetách dochází toner, vyberte pro možnost <Pokračovat v tisku, pokud je málo inkoustu v kazetě> nastavení <Zapnuto>. Pokračovat v tisku, pokud je málo inkoustu v kazetě
|
Tisk je omezený.

V rámci správy ID oddělení je tisk zakázán.
Dálkové skenování je omezeno.

V rámci správy ID oddělení je skenování prováděné prostřednictvím počítače zakázáno.
Skenování je omezené.

V rámci správy ID oddělení je skenování zakázáno.
Zadejte správné informace ověření.

Údaje pro ověření klienta (pár klíčů a certifikát, uživatelské jméno a heslo nebo certifikát CA) nejsou nastavené správně.
Zadejte informace nezbytné pro ověření.

Ověřování IEEE 802.1X je nesprávně nastavené.
Zadávání a ukládání nových míst určení je omezeno.

Pro odesílání faxů nebo e-mailů je možné nastavit pouze místa určení uložená v adresáři.
Pokud chcete zadat nové místo určení pomocí ovládacího panelu nebo je přidat a upravovat v adresáři, musíte položku <Omezit nová místa určení> nastavit na možnost <Vypnuto>. Další informace získáte od správce.
Omezení dostupných míst určení
Certifikát ověřovacího serveru vypršel.

Platnost certifikátu serveru odeslaného ze serveru RADIUS skončila.
Certifikát ověřovacího serveru není správný.

V tiskárně není uložený žádný certifikát od certifikační autority (CA), který je kompatibilní s certifikátem ověřovacího serveru.
Zkontrolujte, zda je v tiskárně uložený certifikát od certifikační autority, který je kompatibilní s certifikátem ověřovacího serveru.
Konfigurace ověřování IEEE 802.1X
Brzy bude třeba vyměnit kazetu.

Blíží se čas výměny tonerové kazety.
|
Pokud právě kopírujete nebo tisknete, můžete pokračovat v práci.
Pokud zařízení přijímá fax nebo je nastaven automatický výstup hlášení, pak se přijaté faxy a hlášení místo vytištění uloží do paměti zařízení, neboť by tištěný výstup mohl být málo výrazný. Pokud chcete pokračovat v tisku, i když v tonerových kazetách dochází toner, vyberte pro možnost <Pokračovat v tisku, pokud je málo inkoustu v kazetě> nastavení <Zapnuto>. Pokračovat v tisku, pokud je málo inkoustu v kazetě
|
Počítač není povolen.

V rámci správy ID oddělení je skenování prováděné prostřednictvím ovládacího panelu zakázáno.
Obraz nelze rozpoznat.

Při výběru souborů k tisku z paměťového zařízení USB nelze vybrané obrázky zobrazit.
Paměť je plná.

Nebylo možné odeslat nebo přijmout fax nebo naskenovat dokument z důvodu nedostatku paměti.
Pokud je úloha pro odeslání nebo tisk ve frontě, vyčkejte na její dokončení.
Pokud odesíláte mnohastránkový dokument, rozdělte ho na několik částí.
Naskenovaný dokument nebylo možné uložit do paměťového zařízení USB z důvodu nedostatku paměti.
Paměť je plná. Nastavte znovu typ originálu.

Dokument nebylo možné naskenovat z důvodu zaplnění paměti během kopírování.
Nastavte položku <Typ originálu> na možnost <Typ originálu: Text/Foto> a kopírujte.
Výběr typu dokumentu
Paměť plná. Proveďte úlohy zabezp. tisku.

Paměť byla zaplněna, protože po použití úlohy zabezpečeného tisku dokumentů nebyly dokumenty vytištěny.
Paměť je plná. Skenování bude zrušeno. Chcete tisknout?

Dokument nebylo možné naskenovat z důvodu nedostatku paměti.
Vyberte, zda se mají tisknout naskenované stránky, nebo úlohu zrušte.
Zkopírujte dokument ve dvou a více částech.
Během řazení a kopírování se některé stránky nenaskenovaly.
Vyberte, zda se mají tisknout naskenované stránky, nebo úlohu zrušte.
Pokud se jedná o kopírování, zkopírujte dokument ve dvou nebo více částech nebo změňte nastavení možnosti <Typ originálu> na hodnotu <Text/Foto> a potom dokument zkopírujte.
Výběr typu dokumentu
Počet zadaných znaků je neplatný, nebo jsou použity neplatné znaky.

Síťový klíč (klíč WPA, WPA2-PSK nebo WEP) pro bezdrátový směrovač není správně zadán.
Paměť USB je omezena.

Funkce pro uložení naskenovaného dokumentu do paměťového zařízení USB je zakázána.
Klíč WEP není řádně nastaven. Zkontrolujte nastavení WEP.

Síťový klíč (klíč WEP) bezdrátového směrovače, který má být připojen, není v zařízení správně nastaven.
Metoda ověřování zařízení je nastavena na možnost <Sdílený klíč>, ale pro bezdrátový směrovač je nastavena na možnost „Otevřený systém“.
Změňte v bezdrátovém směrovači metodu ověřování WEP na možnost „Sdílený klíč“ a pokuste se znovu o připojení. Další informace o způsobu změny metody naleznete v příručce dodané se síťovými zařízeními nebo je získáte od výrobce.
Na používání jiných kazet než Canon se nevztahuje záruka. Zbývající množství inkoustu v kazetě se nezobrazí správně.

Používaná tonerová kazeta nemusí být originálním produktem Canon.
Tonerové kazety nahrazujte pouze originálními tonerovými kazetami Canon.
Spotřební materiál
Použijte vzdálené UR k nastavení informací nezbytných pro ověření.

Nastavení IEEE 802.1X není správné.
Zkontrolujte, zda je možnost [Přihlašovací jméno] nastavena správně.
Zkontrolujte, zda je zaškrtnuto políčko [Použít TLS], [Použít TTLS] nebo [Použít PEAP].
Pokud je používán protokol TLS, zkontrolujte, zda je uložen pár klíčů.