|
      0YU6-05K
      Odesílání dokumentů jako e-mailů přímo ze zařízení
      Tato část popisuje, jak skenovat dokumenty a odesílat je jako e-maily přímo ze zařízení. Naskenované dokumenty se odesílají jako přílohy e-mailu ve formátu JPEG, PDF nebo v jiném digitálním formátu. Můžete zadat více míst určení, včetně míst určení. včetně Cc (kopie) nebo Bcc (skrytá kopie), jako při odesílání běžného e-mailu.
      Chcete-li odesílat e-maily přímo ze zařízení, musíte dokončit přípravy předem, včetně specifikace nastavení poštovního serveru. Konfigurace nastavení skenování (odeslání e-mailu, odeslání a příjem i-faxů)
      Když zadáte více míst určení, druhé a následující místo musí být registrováno v adresáři nebo v serveru LDAP. Pokud jde o Cc a Bcc, můžete zadávat pouze ta místa určení, která jsou registrována v adresáři. Pokud chcete použít adresář nebo server LDAP, musíte nejdřív dokončit nezbytnou registraci.
      Ukládání do adresáře
      Registrace serverů LDAP
      1
      Umístěte dokument(y). Umísťování dokumentů
      2
      Stiskněte tlačítko  a klepněte na tlačítko <Skenovat>.
      Když se otevře přihlašovací obrazovka, pomocí číselných tlačítek zadejte uživatelské jméno a heslo. Potom vyberte ověřovací server a stiskněte tlačítko Přihlášení za účelem použití funkce oprávněného odeslání.
      3
      Klepněte na tlačítko <E-mail>.
      4
      Pomocí číselných tlačítek zadejte místo určení a klepněte na tlačítko <Použít>.
      Postup vkládání textu naleznete v dokumentu Zadávání textu.
      Pokud se výše uvedená obrazovka neobjeví
      Data můžete odeslat jen na svou vlastní e-mailovou adresu. Chcete-li je odeslat na jiná místa určení, je třeba nastavit ověřování funkce odesílání, aby nebyly omezeny přenosy e-mailů. Podrobnosti získáte od správce. Ověřování pomocí serveru LDAP.
      5
      Podle potřeby můžete zadat více míst určení, včetně míst určení pro Cc (kopie) nebo Bcc (skrytá kopie).
      Klepněte na tlačítko <Místo určení> a vyberte způsob zadávání míst určení.
      Pokud klepnete na možnost <Zadat ze serveru LDAP> nebo <Zadat sebe jako místo určení>, jako místo určení bude vybrána položka <Komu>.
      <Adresy Cc> a <Bcc> lze vybrat pouze pomocí možnosti <Zadat z adresáře>, <Zadat z kódované volby> nebo <Zadat ze seznamu oblíbených>.
      6
      Zadejte požadovaná nastavení skenování.
      Klepněte na nastavení. Zadání podrobných nastavení
      Název souboru naskenovaného dokumentu bude přidělen automaticky, a to v následujícím formátu: „číslo správy komunikace (čtyři číslice)_datum a čas odeslání_číslo dokumentu (tři číslice).přípona souboru“.
      Příklad názvů souborů: Pokud se jednostránkový dokument převede na soubor PDF a odešle 17. října 2015 v 19:00:05
      „0045_151017190005_001.pdf“
      Nelze zadat vlastní názvy souborů.
      7
      Podle potřeby zadejte předmět, text zprávy, adresu, na kterou se má zaslat odpověď, a prioritu e-mailu.
      Ve výchozím nastavení je jako předmět zadán text „Připojený obrázek“ a priorita „Standardní“.
      Text zprávy není ve výchozím nastavení zadán. Podle potřeby ho můžete zadat. Pokud není zadán text zprávy, odešle se pouze naskenovaný dokument.
      Adresa, na kterou se má zaslat odpověď, není ve výchozím nastavení zadána. Chcete-li zobrazit adresu pro odpověď jinou, než je adresa zařízení, zadejte ji z adres uložených v adresáři. Není-li v adresáři uloženo žádné místo určení, viz část Ukládání do adresáře.
      Zadání předmětu/textu zprávy
      Zadání adresy, na kterou se má zaslat odpověď
      Zadání priority
      8
      Stisknutím tlačítka  zahajte odesílání.
      Spustí se skenování dokumentu.
      Chcete-li odesílání zrušit, klepněte na tlačítko <Zrušit>  <Ano>. Zrušení odesílání dokumentů (e-mail / sdílená složka / FTP server)
      Při vkládání dokumentů do podavače podle kroku 1
      E-mail je odeslán, jakmile je dokončeno skenování.
      Při vkládání dokumentů na kopírovací desku podle kroku 1
      Pokud se otevře obrazovka <Ověření SMTP>
      Pomocí číselných tlačítek zadejte jméno uživatele a heslo a klepněte na tlačítko <Použít>.
      Pokud dojde k chybě odesílání
      Na e-mailovou adresu zadanou do zařízení se někdy odešle oznámení o chybě. Pokud to necháte bez povšimnutí, může to v závislosti na vašem poštovním serveru vést k nedostatečné kapacitě poštovní schránky. Doporučuje se, abyste mailovou schránku pravidelně čistili.
      Smazání obsahu poštovní schránky
      Když se poštovní schránka vyčistí, všechny e-maily v poštovní schránce na serveru se vymažou. Když zadáte e-mailový účet, který běžně používáte, nejprve zkontrolujte, zda není třeba některé e-maily ve schránce uchovat.
      Plánujete-li skenovat vždy se stejným nastavením: Změna výchozích nastavení
      Chcete-li uložit kombinaci nastavení pro použití v případě potřeby: Uložení často používaných nastavení skenování (e-mail / i-fax / sdílená složka / server FTP)
      Chcete-li zadat jméno odesílatele e-mailu: Uložit název jednotky (E-mail/I-fax)